banner_di_pagina

A Bolivia adotta u RMB per u cunsumu cummerciale

A Bolivia adotta u RMB per u cunsumu cummerciale

U paese sudamericanu di Bolivia hà recentemente fattu passi impurtanti per rinfurzà ulteriormente i so ligami ecunomichi cù a Cina. Dopu à u Brasile è l'Argentina, a Bolivia hà cuminciatu à aduprà u RMB per u regulamentu di u cummerciu d'impurtazione è d'esportazione. Questa mossa ùn solu prumove una cuuperazione finanziaria più stretta trà a Bolivia è a Cina, ma apre ancu una nova strada per a crescita ecunomica è a stabilità in a regione.

Sicondu l'Associated Press, u Ministru di l'Ecunumia è di e Finanze di Bolivia, u Montenegro, hà annunziatu in una cunferenza stampa chì u vulume di transazzioni in RMB trà a Bolivia è a Cina da maghju à lugliu di questu annu hà righjuntu a sbalorditiva cifra di 278 milioni di yuan. Questu rapprisenta circa u 10% di u cummerciu esteru tutale durante questu periodu.

Stu sviluppu apre ancu nuove opportunità per l'imprese è l'investitori boliviani. Attraversu l'insediamentu in RMB, l'imprese boliviane ponu entre in u mercatu cinese più facilmente è participà à u cummerciu internaziunale cù più fiducia. Sta mossa ùn solu beneficerà l'industrie esistenti di a Bolivia, ma attirerà ancu investimenti diretti stranieri, diversificherà l'ecunumia è prumoverà a crescita è u sviluppu generale.

I clienti di a nostra sucietà in Bolivia sò avà stallati in dollari americani. Cù a bona nutizia di a diversificazione di i metudi di liquidazione, u vulume di compra in Bolivia aumenterà. I prudutti più venduti esportati da a nostra sucietà in Bolivia includenu u tamburu OPC Xerox 700 C60 C75, u 2u rullu di trasferimentu Xerox DC C700 C75, u 2u assemblaggio BTR Xerox 700 C60 C70, ecc.

L'accordu multivaluta porterà nuove opportunità à l'imprese, à l'investitori è à a cuuperazione bilaterale.


Data di publicazione: 02-aostu-2023